wtorek, 19 maja 2015

NIETYPOWY PRZEDPOKÓJ




Przedpokój wizytówką domu...
Coś w tym jest, bo jednak to pierwsze pomieszczenie, które odwiedzają goście.
Chciałam by był zarówno funkcjonalny jak i inny.





Miałam, tą możliwość by go skrócić i zrobić tam zamkniętą garderobę w której są ukryte wszystkie kurtki i buty itp.


              

Jest to też jak na razie nasze jedyne miejsce na ciuchy. W sypialni owszem stoi wielka szafa ale.... znajduje się w niej domowe biuro, czyli wszystkie książki, dokumenty itp.
Tu powiem szczerze już się ledwo mieścimy i planuję zrobić małą rewolucję w sypialni. 
Póki co zbieramy fundusze ;)





Koło garderoby stoi duża pufa (z Ikea) ma dość spory schowek co się przydało ;)
Wszyscy lubią tu siadać.
Moja ukochana półeczka, znaleziona u sąsiadki w piwnicy, kocham takie zdobycze! Jak sobie pomyślę ile takich pięknych przedmiotów marnuje się w piwnicach i nie tylko, to mi serce pęka...

 

Wieszaczki dla gości oczywiście z wąsami :)))






I na koniec latarnia, którą dostałam od rodziców. Uwielbiam ją, wcześniej były tam cottonball-sy
ale niestety pod wpływem temperatury prawie wszystkie bardzo szybko się przepaliły. Musiałam wymienić sznur, wolałam już nie ryzykować i zostać tradycyjnie jak "człowiek" przy świecy ;)


Dziękuję, że tu zaglądacie! 
Życzę miłego dnia ;-*







10 komentarzy:

  1. Piękny, uwielbiam ten styl, jasno, przytulnie... No i cegła :)) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu blog! Hurra! ;)

    Podglądałam Cię na instagramie i wielokrotnie myślałam, że to niemożliwe, że nie masz bloga! Aż w końcu się pojawił :)

    Przedpokój oczywiście piękny i jedyny w swoim rodzaju.

    Pozdrawiam ciepło!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) bardzo dziękuję! Jest mi bardzo bardzo miło :-*

      Usuń
  3. Ja chcę do ciebie na kawe !!!! :-D ta cegła .... mmm cudo ! Ja mam tak samo , idać np na strych zaglądam przez szpary co kryją za starocie sąsiedzi , wszystko bym do domu przytargała :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja Cię Paulinko już 10 razy zapraszałam! :) gdzie ty mieszkasz?

      Usuń
  4. Pięknie u Ciebie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie o latarenkę czy wiesz może skąd pochodzi? Mieszkanie jest boskie, cudowne i bardzo oryginalne. Nie mogę przestać oglądać zdjęć...
    Odkryłam Cię na insta dzięki rockglamprincess :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!!! Jest mi bardzo miło :))) latarenkę dostałam od rodziców kilka lat temu, kupili ją w Gdańsku.

      Usuń